Wednesday 12 May 2010

Menyesal....

sejak akhir2 ni, aku agak malas untuk pam..
cuba bygkan, dari hari isnin, mase bekerja, aku tak pam langsung..
bile da smpi time blk, mula la berdenyut2 sakit
smpi2 je kt umah, aku terus suh aisyah minum...smpi dia tak terminum da
aku kene pam utk kosongkan 'B'

n

pg ni aku tgk freezer
tidaaaakkkkkk
stok aisyah makin kurang

dtg la perasaan menyesal dlm diri aku
mcm nk nangis pun ade

aku kene start pam blk hari ni

secara kebetulan
aku suke sgt klik sana klik sini
bace blog org
lg2 klu yg breastfeed ank dia
aku cukup suke tgk ape yg dia mkn utk tambahkan susu
n bla bla bla
then
aku terjumpa satu blog ni
http://ecarnazrin.blogspot.com/2009/08/peraduan-promosi-penyusuan-susu-ibu.html


aku baca satu persatu
satu ayat pun aku tak tinggal
dia ceritakan kisah dia
dr preganant smpi bersalin
n breastfeed ank dia smpi skrg, ank dia da 2thn 4bulan
aku kagum gile
kenapa aku takleh wat mcm dia

n lg ayat yg paling bwh sekali
yg aku bace berulang kali

terasa lengkap m'jadi seorang wanita apabila kita mampu melahirkan anak dr rahim kita sendiri..dan terasa lengkap m'jadi seorang IBU apabila kita mampu menyusukan anak dgn air susu kita sendiri..!!


p/s: buat anakanda, E'izz Eiymann Nazrin bin Mohd Nazrin..seandainya satu hari nanti Eiymann ada terbaca coretan ibu ini, ketahuilah sayang..setiap titis susu ibu diiringi doa agar Eiymann menjadi anak yang soleh, bijak & berguna..ketahuilah juga, IBU TELAH HALALKAN SETIAP TITIS SUSU YANG TELAH MENGALIR DARI IBU..hanya ini sahaja hadiah lambang kasih sayang ibu yang tak terhingga kepada Eiymann..ibu tak mampu memberikan harta yang melimpah ruah, melainkan SUSU IBU


hmmmmm
nmpk sgt aku mmg kurang ilmu tentang BF ni

Lps ni aku tak nk beli langsung FM
aku akan piki yg Aisyah takde susu lain selain dr susu mama
so aku kene usaha utk mengepam dan mengepam...

Ya Allah
Tolong la hamba mu ini

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

Followers

 
blog template by suckmylolly.com