Tuesday 18 May 2010

Aisyah Da Pandai Memilih


Permata hati mama dan abah

cikgu: kak nor, aisyah skrg da kurang nak susu bdn eh??? skrg dia da pandai memilih susu da

aku: tak la, kt umah, ok je dia minum...kak nor tak pernah bg susu FM kt umah..mmg direct feeding je

cikgu: kt cni dia kurang nak susu bdn...

aku: susu frisolac tu dia minum???

cikgu: kurang gak..try bg susu dumex dupro tu...laju dia minum..

aku: hmmm...dia tak nk susu yg di pam kot..rase lain kot..

cikgu: ye la kot kak nor..

.
.
.

smpi2 opis, aku msg ayg..

aku: ayg, b da smpi...

tak berbalas, maksudnya ayg tak smpi lg...dlm 5minit lps tu

ayg: k ayg pun da smpi

aku: ok yg..ayg, cikgu aisyah ckp dia pandai memilih skrg ni...susu bdn kurang nk, frisolac pun kurang, dia suke susu dumex

ayg: kt umah elok je minum susu bdn 2..bg je susu bdn k

aku: tu la psl, takut dia tak nk susu yg di pam..nmpknye kt umah kene ajar aisyah minum susu bdn dr botol ar..

.
.
.

hmmmm...mcm mane nk buat ye..aisyah..aisyah...klu kene beli susu FM pun, abah tak nk bg susu dumex, sbb abah kata murah sgt...at least bg ar yg mahal kit, khasiat dia pun byk...hmmm....ape yg patut mama buat skrg ni ye?????????

ding dong

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

Followers

 
blog template by suckmylolly.com