Monday 15 March 2010

Mengantuk la...

hari ni aku ngantuk la..smlm tak cukup tdo, sbb aisyah mengigau..aisyah penat sgt kot..
kul 1.30pg, tibe2 aisyah nangis dlm tdo, aku bg susu then dia tdo blk..nmpk mcm da lena, tp tetibe dia nangis blk, aku try bg susu lg dia tak nk da, ni sah ngigau ni, huhuhu..aku bgn kan dia, dia nmpk aku, dia sengih2...anak mama ni....aku tiarap kan dia, dia main sorg2, da penat dia pun tdo dgn sendirinya...lege aku...

kul 5.00pg, aisyah ngigau lg..same mcm td..kul 6.00 pg dia tertdo blk, aku pun tertdo blk, ngantuk ma..alih2 aku terjaga kul 6.30, ishhhh...kelamkabut aku bgn, nasib baik bj aisyah semua aku da prepare mlm smlm..

walaupun lmbt, aku tetap dpt kua kul 7.15, harap maklum yer...ngeeee

smpi kt sekolah aisyah kul 7.35, pintu tak bkk lg,
sambil menunggu, aku tgk aisyah...aisyah tdo dgn lenanya, ank mama kan tak cukup tdo smlm, cian dia....

7.45 cikgu aisyah baru smpi, aisyah pun br bgn td..sengih2 dia tgk aku..
masuk dlm sekolah, aku letak aisyah kt tilam dia, aku masuk dapur nk letak susu aku, n aku nk tgk brp lg yg tggl dlm freezer..ade lg 3bekas 3.0 oz, tp.....susu aku tu da cair, rupe2nye mase cuti ari tu, black out la plak, huwaaaaaaaa...9.0 oz susu aku terbuang..cikgu imah ade mase tu, dia ckp syg nye...aku ckp kt dia nk wat camne kan, bende da nk jd...huhuhuhu...bkn rezeki aisyah..tak per, aku tak marah pun...

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

Followers

 
blog template by suckmylolly.com