Tuesday 2 March 2010

happy Mode

smlm br aku tau yg aisyah mmg fully bf skrg ni
hepi tak???
mest la aku hepi kan
tercapai gak hasrat aku
ngeeeee

mase nk amik aisyah ptg smlm, aku tgk botol susu aisyah susu bdn aku, aku tanya cikgu:
aku: aisyah ok minum susu???
cikgu: ok kak..kdg 3oz kdg 4oz, tgk mood dia la
aku: tiap hari akak bg susu habis tak??
cikgu: habis gak..tu pun ade lg 3 bekas dadih yg aisyah tak minum lg, coz hari tu dia demam kan, dia kurang minum

pg td aku hantar aisyah, aku tgk peti ais, mmg ade 3 bekas susu aisyah yg tak diminum lg, campur yg aku bg hari ni, ade 6 bekas

**alhamdulillah, akhirnya aisyah dpt fully minum susu mama skrg ni

**wallllaaaahhhh

** ikot kire2 aku, da dua minggu da aisyah fully bf

** ngeeeee

** lalalalalala..rase mcm nk joget je..kekekeke

ops, lupe nk upload gmbr aisyah

layanzzzzzz








1 comments:

noor said...

br ku tau..rupenye knoly ni aktif gak blogging eh...

Related Posts with Thumbnails

Followers

 
blog template by suckmylolly.com