Wednesday 14 July 2010

Kan best kalau....

kan best kalau aku dpt duk umah jd suri rumah sepenuh masa, tp duit tetap masyukkkk..da mula berangan la ni.. :)

projek aku dgn dear da separuh berjln, tp tak siap lg..asik bertangguh je..ade je hal yg tak dpt dielakkan

lps tu, mula la aku berpiki..klu aku menjahit ok gak ni, buku menjahit da lama da beli, masa mula2 kawin dulu, tp tak start2 pun menjahit, itu namanya hangat2 taik ayam tu..bile aku suarakan kt dear, dear tanya aku soklan cepumas, ade ke masa??? skrg ni pun, mcm aku tak terkejar je masa..menyapu umah pun, dua hari sekali..klu penat, 3hari sekali...klu agak penat 4 hari sekali...klu mcm penattttt sgtttt itu minggu, hari sabtu br aku menyapu, huhuhu..tu pun dear da bebel sbb aisyah da mula ke sana sini, tak reti nk duk diam, ade je keje yg dibuatnya..umah berhabuk, mcm mane tu???? aku cube jugak buat tiap2 hari, tp tak terbuat..skrg ni, klu aisyah nmpk aku kt dapur, mula ar dia dtg, abis semua tuperware dia sepahkan..aduyaiii...tu blm mula berjln lg tu..

hmm...nmpk gayanya, aku tetap la mkn gaji smpi ke tua..


ni la tuan punya bdn yg suke membuli mama skrg ni
memberi senyuman dengan penuh makna tu...

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

Followers

 
blog template by suckmylolly.com