Tuesday 22 June 2010

Mood...Mood...Mood...



Seyes aku ckp, this week takde langsung mood nk bekerja..mood bercuti telah mari..
tak sabar nye aku nk cuti..nk balik singapore, jumpa sedara2 kt sana..mereka2 jer la sedara kami bila mama n abah da meninggal..kt cni kami adk beradik je la yg tinggal..huhuhu...sedihhhh...ish...tak mo sedih2... kite kene sentiasa hepi hokeyyyy, nk cuti ni..kekekeke

aku kire2..hmmmm...akhir sekali aku g singapore masa dani kawin, kirenye dlm bulan 7 thn lps klu tak silap..mak aih..nk dekat sethn tu tak blk..yg buat aku lg tak sabar, sbb kali ni aku blk dgn AISYAH UMAIRAH... yeah..yeah...tu yg berkobar2 lg tuh.. :)

plan awal2, aku g dgn dear hari sabtu pg, sbb dear tak dpt cuti jumaat tu..ok la, aku tak kesah pun.. lps tu, kakak suh aku teman dia lak sbb baby tak dpt cuti gak..hmmmm...bile aku tanya dear, dear ckp ikot b lah..dear nanti gerak dgn boboy pg sabtu..ape lg, aku pun buat keputusan yg aku g dgn kakak hari khamis ptg or jumaat pg...wahhhhhh...seronok tau...

lg dua hari aku akan bercuti panjang , meninggalkan malaysia (takde la pjg mane pun, hari isnin da blk cni da)..hihihii

ape2 pun..aku hepi...

SINGAPORE!!!!!! HERE WE COME!!!!!

p/s: kepada sedara2 ku di singapore, tunggu kedatangan kami ok...yeehaaaaa......

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

Followers

 
blog template by suckmylolly.com