Monday 22 February 2010

Alhamdulillah...

pg td aisyah menyusu pukul 5.30am - 6.30 am, aku pun smpi tertdo blk, kekekeke..

kul 9.00 g td, aku rase B kanan aku da sakit, ish awal la plak, selalu time aku proses kul 10.00 am..aku nk gak tunggu smpi kul 10.00 am, tp takleh tahan la plak, aku takut makin lama aku tunggu, susah lak nk letdown..

so, aku pun ape lg, cpt2 la amik beg azimat aku



ni la beg yg aku sentiasa bwk ke hulu ke hilir (nanti aku post ape yg ade dlm beg ni sebenarnye, hihihi)

dan hasil utk pg ni slps 15min beroperasi
.

.
yg cikit tu belah kiri 1.5oz (coz pg td aisyah da nyusu) yg belah kanan 5.0 oz


dan dibahagikan kpd dua bekas



last sekali masukkan dlm freezer (peti ais opis ni,hihhihi)
esk pg sblm hantar aisyah, aku amik dulu susu2 ni, kan senang


alhamdulillah...pg ni rezeki aisyah 6.5oz..first time aku dpt jumlah ni...mudah2an lps ni rezeki aisyah makin byk...

aku rase lps ni aku kene tukar mase mengepam aku..

dulu...
10.00 pg sekali
3.00ptg sekali
=2x sehari

lps ni aku nk cube pam...
9.00am sekali
11.30am sekali
3.30pm sekali
=3x sehari

insyaallah....

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

Followers

 
blog template by suckmylolly.com